4645 (Radwimps)  歌詞和訳

おすすめ↓↓

Yes I believe in a miracle,
僕は奇跡を信じているよ
but there's nothing so in particular
これっていうものは何にもないけど
But I found the word to show this feeling
この感じを表すための言葉だってわかったんだ
It's not because that I'm spiritual
それは神様を信じているからではないし
and I know that it's not perpetual
ずっと続くようなもんじゃないけど
But I found the word to show,
でもちゃんと見つけたんだ
and now I know whom I am for
だから今は誰のための自分かわかってるよ


ここから月まで歩いていくのと
同じようなもんだと思ってたんだよ
お前に触れるのも
ところがどっこい
今は銀河の果てまで射程距離15cm

 

I can tell you from my heart,
心の底から君に言えるよ
you picked the right guy
君はちゃんとした男を
Right day,
ふさわしい日に
right place,
ふさわしい場所で
on exactly the right time
ぴったりの時間に選んだって
The reason is because I might be that guy
だって俺がその男だから
Who felt this way,this fate,
そんな風に思ってるし、運命も感じてる男だから
will you marry me
まあとりあえず、結婚してください

 

Yes I believe in a miracle,
僕は奇跡を信じているよ
but there's nothing so in particular
これっていうものは何にもないけど
But I found the word to show this feeling
この感じを表すための言葉だってわかったんだ
It's not because that I'm spiritual
それは神様を信じているからではないし
and I know that it's not perpetual
ずっと続くようなもんじゃないけど
But I found the word to show,
でもちゃんと見つけたんだ
and now I know whom I am for
だから今は誰のための自分かわかってるよ

 

12 times I have told you lie
12回君に嘘をついた
4 times you have said goodbye
4回君は別れを告げたよね
but each time
でもそのいつだって
I remember surely,appreciation to you
君に感謝してたのは覚えてるんだ
Well frankly,shortly,marry me
だからさ、さらっと、ささっと結婚してください。

 

I can tell you from my heart,
心の底から君に言えるよ
you picked the right guy
君はちゃんとした男を
Right day,
ふさわしい日に
right place,
ふさわしい場所で
on exactly the right time
ぴったりの時間に選んだって
Well Even if you didn't,
でも万が一君が間違っていても
you'll never find out
君は気付かないよ
Because you won't meet other guy,
だって君は他の男と会うことはないでしょ
As long as you'll be with me
僕と一緒にいるかぎり

 

Yes I believe in a miracle,
僕は奇跡を信じているよ
but there's nothing so in particular
これっていうものは何にもないけど
But I found the word to describe this feeling
この感じを表すための言葉だってわかったんだ

I know you might feel pathetical,
君は哀れに思うかもしれないし
and my story worth of those critical
俺の話はそんなふうにけなされてもしょうがないよ
But I've nothing sorry for,
でも俺は後悔することはないし、
I have nothing more to know
これ以上知りたいことはないよ

 

I can tell you, from my heart,
心の底から君に言えるよ
you picked the right guy
君はちゃんとした男を
Right day,
ふさわしい日に
right place,
ふさわしい場所で
on exactly the right time
ぴったりの時間に選んだって
The reason is because I might be that guy
だって俺がその男だから
Who felt this way,who felt this fate,
そんな風に思ってるし、運命も感じてる男だから

 

I'll live your life
きっと僕は君の人生を生きる
and you'll live mine
きっと君は僕の人生を生きる。
Our marriage must be fine
僕らの結婚は必ずいいものになるよ